25 Ara 2005

organize işler


dün, uzun zamandır beklediğim organize işler filmini seyrettim. sinema çok kalabalıktı. çok eğlendim. içten kahkahalarla izledim. yanımda arkadaşım dilek'in de kahkahalarını duyuyordum. o da beni ayrıca neşelendirdi. bir filmin küçük çorum insanlarını bu kadar mutlu etmesi beni şaşırtıyor. günümüzü kurtaran bir filmdi. yönetmen ve oyuncu arkadaşlarımlan gurur duydum.
fakat; sabah internet üzerinden eleştirileri okuyunca büyü biraz bozuldu. neymiş yılmaz erdoğan biraz dağıtmış, yok diyalogların çok olması, gereksiz yere rol dağıtması tiyatral bir hava vermişmiş. katılsam da bu eleştirilere sorunlu,keş çorum grubunun,'çorumda yaşayan eğitim senli öğretmenler'in bir gecesini kurtardı.
film de ilkler bakımından müthiş yanları da vardı. lütfen hakkını yemeyelim. nacizane blog sitemi sinema com üyeleri yazılarıma yorum yazsalar da kendimi bi şey sansam di mi?

0 yorum var: