9 Mar 2006

erhan beni sobeledi

Bugünlerde en çok duyduğum söz: öğretmenim
Evde yokluğunu en çok hissettiğim şey: temizlik ve heyecan
En büyük takıntım: kapakların açık bırakılması
En sevdiğim abur cubur: cips
En nefret ettiğim koku:çiğ balık kokusu
En çok söylediğim şarkı:bir derdim var
En sevdiğim türkü: bülbülüm altın kafeste
Geçmişte yaşasaydım kim olurdum: bethooven
Otoritelerim: nietziche
Özlediklerim: ...
En son ne zaman gülmekten karnım ağrıdı: hatırlamıyorum
Yapmaktan en çok hoşlandığım şey: cnbs seyretmek
En büyük hayalim:...
Bana en son kim, ne aldı: çiğ köfte, sevgilim
Şu an en çok istediğim şey: huzur
En istikrarlı olduğum konu: öğretmenliğim
En iddialı olduğum konu:
Dün geceden beri ne düşünüyorum: yeni bir şey yapmak
Yaptığım 4 iş: okul, yemek, yazmak, yürümek
En süper 4 film: kelebek, baba 1,3, benim afrikam,
Yaşadığım 4 yer: çorum
İzlediğim 4 TV Programı:: stenfıld, televizyon makinesi, desprthousevife, sixfeet under
Tatil için gittiğim 4 yer::
En sevdiğim 4 yemek:: balık plaki, sarma,
Hemen şimdi olmak istediğim yer: deniz kıyısında, konforlu ahşap bir evde.
Eklemek istediğim bir şey var mı: en'lerden hoşlanmadım



0 yorum var: