3 Nis 2006

şahin'in kâbusuyum

pazartesi sendromunu ben ve öğrencilerim birlikte yaşıyoruz. onlar annelerinden ayrılıyorlar. ben de yatağımdan ayrılıyorum.
(bu arada erhancığım ''benim ne güzel kalın kalın kitaplarım var değil mi?'' diyor.)

ders havasından uzaklaşmak ve uzaklaştırmak için sınıftan rüyalarını anlatmalarını istedim. ikinci sınıf şahin (kara gözlü, kara kaşlıdır kendisi) rüyasında okula bir maymun getirdiğimi görmüş. maymun kocamanmış. onu müdür odasına kilitlemişim. şahin bu maymundan çok korkuyormuş.

rüyasını anlatırken iki de bir başını yana çevirip hem gülüp hem de ''ne rüyaymış be!'' anlamında mimikler kullandı.'' eveet öğretmenim, maymun sizin odadaydı. kocaman tüyleri vardı...'' gibi ara cümleleri de vardı.
bu rüyayı nasıl yorumlayacağınızı tahmin ediyorum. haklılık payınız da var doğrusu.

0 yorum var: