19 Haz 2011

bavul, tatil vs..

bavulla oradan oraya gitmek.. orda alışmak ama yine oraya dönmek, sürekli giden olduğunu hissetmek.. sanki gideceğin yere bir türlü varamıyormuşsun gibi olmak nasıl da yorucu..
tatil,
'gittiğin yere ait değilsin, geri döneceksin, boşuna rahatlama, ya da gelip geçicisin,
döndüğün yere de ait değilsin, yine döneceksin.. dön, döneceksin, döndün ama yine döneceksin..'karmaşası yaratıyor.
bumerang bile geldiği yere dönerken ben hep farklı yere dönüyorum ve alışıyorum, sonra yine alışmak zorunda bırakılıyorum yaa.

bavul olayını sevmiyorum, ayrıca çok trajik geliyor. özellikle terminal ve bavul ikilisi bir türk filmi gibi sıkıcı ve acı verici.

tatil mi şimdi bu..
bir gün gelecek gittiğim yerden hiiç ayrılmayacağım.bavullarımı da yakacağım.

terminalleri ise.. ne yapacağıma sonra karar vereceğim..

0 yorum var: