11 Ara 2005

temizlik

beş gündür hafta sonunu hayal ediyordum. okan bayülgen, cnbs'deki filmler, tembellik, belki kitap, güzellik bakımları diye planlamıştım. fakat maalesef hiç biri olmadı. cumartesi panel günümü bitirdi. akşam geldiğimde bitkindim. uyanık kalmak için kahve üstüne kahve içtim. ama nafile, hemencecik uyudum. pazar günü ise tüm gün temizlik yapmak zorunda kaldım.
acı çektim. çünkü''zira diyenler de var'' boşa geçmiş zaman. temizlikçi tutsam, evde kayda değer temizlenecek eşya yok. diyeceğim o ki; öğretmen hem kendini geliştirsin, hem güzel kalsın, hem mutlu olsun, hem temizlik yapsın; mümkün değil. özellikle ilköğretim öğretmenleri köylü kalmaya mahkum.
hafta içinde bir köydeki insanlarla, bir de erhan'la uğraşıyorum. hafta sonu ya eylem(in-san-ca bir-yaşam is-ti-yo-ruz, di-re-ne, di-re-ne ka-za-na-cağız!) ya da temizlik. zamanla kıyafetlerim değişti. önemsiyemiyorum artık. çünkü köyde en güzel giyinen benim. her ne kadar kimsenin yüzü açık değilse de.
her neyse evi pırıl pırıl ettim ehi...

0 yorum var: