23 Nis 2006

bahar

bahar geldi.hemen gitmesinden korkuyoruz. birazcık hava bulutlansa 'hıı, o soğuk meymenetsiz ve uzun kış, geri geldi.' diye sayıklamaya başlıyoruz.
şu çorum'un dengesiz hâli bize de yansıdı. tek zevkimiz olan parkı elimizden alacak diye ödümüz kopuyor.
madımak, yemlik zamanı. onları yemekten çok toplamayı seviyorum. bu bahar daha vakit bulup da toplayamadım.
ara sokaklarda dolaşırken badem, erik, kayısı,kiraz ağaçlarının çiçeklerinin kokularıyla karşılaşıyorum ve bu bana mutluluk veriyor. ister istemez romantizm akıyor içime.
bunun üzerine ben de fotoğraf makineme film aldım. yıkılmak üzere olan binaları çekeceğim. şu an hızla, müstakil evlerin yerini lüks apartmanlar alıyor. sanki yeni yapılan binalar hep ordaymış gibi, eskileri hiç hatırlamıyorsunuz. kendi çapımda çorum'un bir yıl içinde değişen mimarisini kaydedeceğim.
çorum'a da böyle bi hizmetim olsun.

0 yorum var: