21 Haz 2007

yaprak sarması

yoğun günler geçiriyorum.
bir de şu köye gitmemek için katıldığım izcilik kursu beni telef etti. bir de akşamları spora gidiyorum, bir de müdürlük işlerini yürütüyorum, bir de sarma sarıyorum. saat; 02.00'da bitti. pişirdim de. fakat sanki olmadı. sarmalar gereğinden fazla şişti. her neyse. ben hayattayken'in tadına bakmasını istiyorum. bakarsa belki çok beğenir ve sarmaya karşı takındığı acımasız tutum yok olur. bu da benim sayemde olur.
şu sıralar bir karmaşa içinde bulunmamdan dolayı kendimle ilgili her konuda bir ayar çekmem gerektiği düşüncesindeyim. dolayısıyla blog ismimi de değiştirdim. bu günlerde muallime olarak kendimi iyi hissetmiyorum.

if I were a rich man, nını nını....

1 yorum var:

benhayattayken dedi ki...

canım kankam milan...
ben annemin yanına gidiyorum...
pazar günü görüşmek üzere; yanaklarından öper, afiyet, sıhhat ve mutluluklar dilerim...