27 Tem 2007

bir mdr. yetkili öğretmenin yaz tatili

tatilimin ilk bir ayı bitti. çorum'dayım. okulumun resmen kapanması da benim istifa etmeme bağlı. ben ise istifamı(mdr. yetkililikten) vermek için mem'e gittim. ilgili memur tatil yapıyormuş. bu nedenle okulun mührünü teslim edemiyormuşum. memur da ayın 6'sında gelecekmiş. şimdi ben ne yapmalıyım? şu çorum'da tanıdığım bir ben kaldım. kaçayım da birazcık şu yorulan bedenimi dinlendirmek için bir tatil yapayım desem cebimde 22 ytl var, kötü fikir. hatay'a gitsem gene de cebimde 22 ytl var, gidemem. bir de 'gebermeyesice' işi var(!)onu da anlatmayayım şimdi.

işte 2007 tatilimin fotoğrafı.
sabah kalkıyorum. kendime üçü bir arada olandan kahve yapıyorum. biraz borsa'yı izliyorum. borsayla ilgili sevinçler, üzüntüler, beklentiler birbirini takip ediyor. arkasından mem'e gidiyorum. işlerimi takip ediyorum. akşam da şuraya buraya telefon açıp bol bol konuşma ihtiyacımı karşılıyorum.

yalnıııız; en kısa zamanda izin almadan kaçacağım.
lakin mdr. olduğumdan ek ders ücretini 300 ytl olarak 10 gün sonra alacağım, kaçtıktan sonra eylülde de aynı parayı alacağım, amaaannn...

0 yorum var: