19 Eki 2007

böyle şöyle

sonunda taşındık. taşınırken çok zorlanmadık ama bir sürü masraf yaptık. güzel olduğunu düşündüğümüz bir perde aldık. onu çok seviyoruz. fakat çok yorulduk.

yeni sınıfıma da hemen alıştım.

merkezde çalışmak meğer ne kadar kolaymış? tenefüslerde çay hazır oluyor, temizlik derdim yok, öğrencileri kontrol etmek yok. sadece dinleniyorum. inanamıyorum valla. her an bana gelip ' hey sen! köye dönüyorsun!' deyivereceklermiş gibi geliyor. bu düşünceler veya hisler, okul idaresine karşı tavrımı yalakalık düzeyine çekiyor,(!) onlar da yeni gelen öğretmenin bu 'naif'' hareketlerine anlam veremiyorlardır; ha ha ha!

11 saatim boş ve otuz saat ek ders ücreti alıyorum. yani hiç yorulmuyorum. öğretmenler ve müdür çok sempatik. öğrencilerim süper, çok sevdim. çok güzel espri yapıyorlar, daha sonra bu esprileri sizlere aktaracağım. fakat daha önceki sınıfımı aldatıyormuş gibi de hissediyorum...

0 yorum var: