26 Eki 2007

boşluk günleri


bir tatille daha karşı karşıyayız. ben de her zaman olduğu gibi, gene şu çok sevdiğim(!) çorum'da takılacağım.

belki film seyrederim, belki de beni kahvaltıya amasya'ya davet eden arkadaşlara takılırım, belki de hep uyurum, belki de yürüyüşe çıkarım, belki de ikinci sevgilim olan dilek'le, oğlundan zaman bulursa, sinemaya giderim, belki de kös kös duvarlara bakarım, belki de sucuyu çağırıp su damlatan kalorifer peteklerinin sorununu hallederim, belki de kitap okur, hiç dışarı çıkmam...

gerçi benim tatilim yarın öğle başlıyor. egzersiz çalışmam var. halk oyunlarından adıyaman yöresini öğretiyorum. sonrasını düşünme kızım! anlık yaşamak lazım...
bir de;
atilla ilhan'ın 'fena halde leman' kitabının kapağı 657'li arkadaşlara, müstehcen gelecek diye, okulda, boş derslerimde okumuyorum. yoksa ben de mi muhafazakarlara katıldım gaffur?

0 yorum var: