30 Ara 2007

2007'den 2008'e

lanet 2007 nihayet bitiyor.
2008'e yeni bir monitör, yeni bir laptop, yeni biiiiir fotoğraf makinasıyla başlıyoruz.
fotoğraf makinamız kırk dakikalık çekim yapabiliyor. hiç olmadığı kadar kendimizi 'izlemeye' başladık bu günlerde. meğer -bu açıdan bakıldıkta- olduğumuzu düşündüğümüzden daha başka imişiz de haberimiz yokmuş.

dolayısıyla erhaNBey'le aramızda şu tip konuşmalar yaşanması kaçınılmaz oluyor:
erhaNBey: milan, benim suratımın yarısı kaşmış yav, baksana...
milan: benim sesim gerçekten böyle mi erhan, tuhaf dii mi?
erhaNBey: çekiyorum..
milan: çekme...

2 yorum var:

albatroslar dedi ki...

Nelere katlandığımızı anladınız mı şimdi!?
İyi yıllar Milan'cım

endiseliperi dedi ki...

hiç sormayın, ben de kendi sesimi dinlediğim zaman, irkiliyorum. tuhaf, heyecanlı kız çocuğu gibi. oysa hep isterim şöyle genizden gelen, esleri manidar, tane tane konuşan bir sesim olsun. yok.

bak şimdi!

:)

2008 sizin için çok eğlenceli geçecek görünüyor. sağlıklı ve mutlu da olun.

sevgiler.