14 Oca 2008

nınıını ı don't think so nınını


bu günlerde en çok bunu dinliyorum; dinlerken de çok heyecanlanıyorum. desperate hausewives dizisinin de jenerik müziği oluyor...

1 yorum var:

endiseliperi dedi ki...

hiç fena değilmiş. ben şeyi de seviyorum, "baby did a bad bad thing". chris isaak söylüyor. eyes wide shut filminde de vardı. şarkının giriş bölümüne bayılıyorum. bazen. genel olaraksa hiç tahammülüm yok. geçen gün last fm adında bir site var, üye oldum da sevdiğim parçayı yazıp, sonra da işte dinleyecektim. öylece kalakaldım. sonra da canım müzik dinlemek istemiyor galiba, dedim kendime anlayışla. yaşlanıyorum sanırım. müzik gençlikle çok ilgili. reklamcıyken, hedef kitlesi genç olan ürünlerin reklamında müzik kullanmamız allah'ın emriydi.

ama canım seviyorum neşeli, insanı kıkırdatan müzikleri. bir dönem portishead filan dinlerdim. iyice kasvetli olurdu, sanki seni çeken bataklığa dalıyormuşsun gibi.

pazartesi günü mutfakta yemek yapıyordum. sabahtan akşama kadar da sürdü. radyoyu oraya aldım, eski türk sanat müziği çalan bir de kanal buldum, hani sunucuları gönül dostları falan filan diye saygılı sevgili konuşuyorlar ya, öyle. akşama kadar sıkılmadım o sesten. fal filan tuttum, çok hoştu.

böyle işte. keyifle dinledim, teşekkür ederim, diyecektim, bak ne çok konuştum.

hadi, iyi geceler.