24 Oca 2008

dört

1-yürüyerek gidiyorum ve geliyorum. selilütlerimde bir azalma da göremiyorum.

2- bu gün, okul dönüşü, kullanmadığım brody'nin vergisini olmayan paramla ödedim. vergi dairesinde kuyrukta beklerken, paramın yetmeyeceğinden korktum. sıram gelince önce 'ne kadar?' diye sordum. adam ise hiç cevap vermeden elini uzatarak,'ruhsat?' ve arkasından '87 ytl' dedi. ben de 'sahi mi?' dedim ve sevindim.

3-tatil başlıyor ve bu güzel günleri hep yalnız planlamak durumundayım.

4-bu gün de bir sürü kar yağdı. yağmaya da devam ediyor. ben ise gene yorgunum. her zamanki gibi erken yatacağım. çünkü erken kalkmalıyım. yarın veli toplantım da var. bir slayt gösterisi hazırladım; çocuklarını dövmemeleri ve desteklemeleri için.

2 yorum var:

endiseliperi dedi ki...

toska'nın pirinci ile birlikte özel olarak dokudukları bir kese kumaşı varmış ki, selülitlere birebirmiş:) geçen yaz karadeniz gezisi için araştırma yaparken okumuştum. demek ki, selülit için, evet yürümek faydalı, su içmek de faydalı, bir de üstüne her gün kese yaparsanız işe yarıyor gibi. ben şimdi dediğim hiç bir şeyi yapmıyorum, baharın gelmesini bekliyorum (her gün kese yapılır mı yahu şimdi!)ancak geçen yaz selülitle mücadelemin faydasını hla görüyor gibiyim. bir de ben aktar'dan, içinde portakal yağı vs'nin olduğu bir selülit yağı almıştım. o keseyi yaptıktan sonra, o yağdan sürmek gerekiyordu. ekonomik bir yöntem olduğunu söylemeliyim. eskiden çok süslü olduğum dönemlerde, vichy'nin kremlerinden, haplarından kullandığım bile olmuştu.

ama gerekli mi bütün bunlar, bilmiyorum. annemin mesela hiç selüliti olmadı. selülitin adını söylesem, anlamaz. selülit kentli olmanın bir cezası sanki ve hakediyorsak, olsun yahu. ceza çekilmek içindir:)

eh, bahar gelsin artık, daha az uyumak isteyelim ve selülitlere karşı savaşalım.

çok, çok kolay gelsin size. tatil için hiç sevmesem de, bir göl olsa, gölün yanında küçük bir ev olsa diye hayal ediyorum hep. ama bu kartpostal sadece hayal. umarım güzel bir tatil geçirirsiniz.

sevgiler.

endiseliperi dedi ki...

kese elbette pirinç ile dokunmuyor. toska'nın bir pirinci ünlü bir de bu kesesi demek istemiştim, yanlış olmuş. yazdığımı 2. kez okusam bu hatalar olmayacak öğretmenim:)