29 Nis 2008


hava çok soğuk ve benim başım çok ağrıyor. sürekli uyumak istiyorum. 24 saat uyuma fırsatı verseler uyurum. okulda da uykulu gözlerle çocuklara bakıyorum. onlar da hava muhalefetinin etkisiyle aynı modda görünüyorlar.

bugün fen ve teknolojiden sınav oldular. sınavda, ''dünya'nın yuvarlak olduğunu kanıtlayan denizci kimdir?''sorusu vardı. şıklara da; macellan, kristof colomb, pisagor ve aristo yazdım. soruyu hazırlarken hiç ismini duymadıkları bir isim olan pisagor'u yazayım da karıştırmasınlar, dedim; kristof colomb ile macellan arasında gidip gelirler fakat biraz dersi dinleyen yapar, diye düşünmüştüm.
sınavdan sonra verdikleri yanıtlara baktım. sınıfın yarısı pisagor'u işaretlemiş. akıllarına ne geldi? niye pisagor? pisagor kim?...
normalde bu durum beni şaşırtırdı, sınıfa sorardım. ama hiç içimden gelmedi. belki pisagor'u yarın onlara anlatırım.

justien'i daha bitiremedim. uyumaktan fırsat bulamıyorum. sarhoş halim geçince çalışmalarıma hız vereceğim(!)

0 yorum var: