24 Nis 2008

before sunset


23 nisan etkinlikleri ve başka şeyler...
yarın da bizim okulun şenliği var. nihayet ekibin işi biraz olsun oturdu. fakat bir figürü eksik göstermişim. onu düzelteceğiz, diye canımız çıktı.
sonra eve geldim. sabah seyretmeye başladığım ve bitiremeden gitmek zorunda kaldığım ve gün boyu aklımdan çıkaramadığım before sunset'i tamamladım. sonra baştan sona bir daha izledim. anlattığı her şeyden çok etkilendim. orda ismi 'che' olarak geçen kediden, paris sokaklarından, filmin atmosferinden, celine'nin konuşmalarından, bir erkeğin bir kadına bakarken duyduğu hayranlıktan ve bir kadının bir erkeğe bakarken duyduğu sevgiden, filmde nina simone'yi celine'nin dramadize etmesinden...
ne güzel bir filmdi. filmin sonunun gelmesini hiç istemedim. bittikten sonra da tekrer tekrar izlemek, tüm günü filmle geçirmek isterken işlerim, her şeyi ertelememi uygun gördü.
simdi ise biraz üzgün, biraz donuk, biraz da umutlu hissederek dışarı çıkıyorum.

0 yorum var: