12 Nis 2007

paralarımı brody'me yedirmeye devam ediyorum...

okuldan saat 15:45'te ancak çıkabiliyorum.
dün müfettişlerin isteği üzerine, okulumun mührüyle ilgili bir evrakın akibetini araştırmak üzere milli eğitim'e uğramam gerekti. brody'mi bir sürü arabanın arasında daracık yere park ettim. çok da güzel park ettim.
milli eğitim'deki işim 10 dakika falan sürdü.
brody'nin yanına geldim. sevgiyle ve buğulu gözlerle kapıyı açmaya çalışırken, ön camda sarı renkli bir kağıt gördüm. 'acaba nedir?' dedim kendi kendime. kağıdı incelerken rakamlar gözüme çarpıyordu. idrak sürecim ağır gidiyordu ki iki basamağı birleştirdim. üzerinde 51 ytl yazıyordu. o an kafamı kaldırdım. çevreme koyu bir sessizlik hakim olmuştu. kulaklarım uğulduyordu. fakat bu durum, karşıda sırıtıp duran esnafı görmemi engellemedi.
daha önce duran arabaların hepsi gitmişti. üç araba kalmıştık: brody'm, bi wolkswagen ve bi polo ve trafik polisi.

0 yorum var: