28 Oca 2008

hayatım hep böyle olsa...

sabah uyandığımda üzerimde deriiin bir boşluk vardı. önce gerindim, sonra pencereden dışarı baktım. her taraf bembeyazdı; ince ince yağan kar pek bir romantik geldi. içimdeki boşluğu da bu sevimli kar taneleri yavaş yavaş doldurmaya başladı...

televizyon karşısındaki yatağıma geri döndüm. pencerenin doğal manzarası eşliğinde, battaniyeme sarındım. uykuya dalmadan önce 'suskunlar'ın ilk sayfalarını düşündüm. göz kapaklarım yavaş yavaş kapanırken, 'yaşasın tatil!' diye fısıldadım...

öğleye doğru uyandım. zengin bir kahvaltıdan sonra biraz 'suskunlar' okudum. evin içinde bir iki tur attım. beNHayattayken için küçük bir çekim yaptım ve onu aradım. sevgilim beNHayattayken için ördüğüm ve sevgimi kattığım atkıyla biraz oyalandıktan sonra, fellini'nin 'tatlı hayat'ını seyrettim.

hava kararmaya başlamıştı. beNHayattayken'i özlediğimi hissettim. tekrar onu aradım.

sonra, cep telefonumdan gelen sinyal sesine kulak verdim ve gelen mesajı okudum: 'merhaba öğretmenim sizi şimdiden çok özledim.( öğrenciniz Berken KABAKçI). yüzümde beliren kocaman bir sırıtmayla günümü gün etmeye devam ettim.

geceyi de televizyon seyrederek geçirdim. bol bol çay ve kahve içtim. 'erken uyuma gibi bir derdimin olmaması ne güzel!' diyerek saatler saatleri kovaladı ve günün son saatinde durdu. şimdi yatmaya ya da film seyretmeye gidiyorum.

beNHyattayken'e sesleniyorum; öpüyorum sizi çok, iyi uykular...

3 yorum var:

endiseliperi dedi ki...

ah, milan, olduğu zaman da hayatım böyle olmasa deme olasılın da var. evet evet, oldukça mümkün bu. ben, ev işi falan filan diyorum ama sıklıkla böyle geçiriyorum günlerimi. bazen sıkılıp vıdı vıdı yapsam da bora'ya, sanırım, şanslıyım.

bana öğretmelik, tatili en bol mesleklerden biri olarak görünür. değil mi? yani işe bir de iyi tarafından bakmak lazım, diye müthiş iyimser bir yorum bırakmaya çalışıyorum:))

sevgiler çok.

Fulya dedi ki...

Merhaba,
Adimin linklendigini gordum de geldim, bir merhaba diyeyim dedim ve iyi tatiller. Subat tatilinde olmaliyiz:)

endiseliperi dedi ki...

bu tasarım güzel olmuş; bence kalsın bu.

sevgiler.