26 Şub 2008

uğurcan

sınıfıma yeni bir öğrenci geldi. adı, uğurcan. zihinsel engellilerin eğitim gördüğü özel alt sınıftan geldi.
okuma-yazma düzeyini incelediğimde, seviyesinin normala yakın olduğunu gördüm ve şaşırdım. 'allah alah!' diyerek öğretmenler odasına gittim. müdüre, 'uğurcan'ın okuma düzeyi bayağı iyi, bir de yeni anlattığım bir konu ile ilgili soru sorunca da bildiii?' dedim.

hep birlikte gülmeye başladılar. 'neler oluyor?' diyen bakışlarımı yansıtınca, müdür ve rehber öğretmen açıklama yaptı; uğurcan'nın cinsel dürtülerinin çok güçlü olduğunu, durduğu yerde ayağa kalkıp tuhaf hareketler yaptığını, arkadaşlarından kimi yakalarsa, kız erkek farketmez, cinsel tacizde bulunduğunu, bir çok vukuatının olduğunu söylediler.
ben korkmuş ve kocaman gözlerle ' yok yaa!?' deyivermişim. sonradan öğrendiğime göre bir ilacı varmış, sürekli kullanırsa fazla bir sorun yaratamıyormuş.

garip bir durum, ailelerin tepkisi ne olur acaba? ben bile tehlike altında olduğuma göre. bayağı da boylu poslu haa...

1 yorum var:

endiseliperi dedi ki...

:)hay allah!